Avat - Deltangi
Avat - Deltangi

دەربارەی

Avat

Avat - Deltangi

فارسی



خوبی حالت چطوره بی من خبر داری ازم بی رحم ، نه نداری خوبی خوبه که حالت خوبه قلبت میزون میکوبه ، آرومی اصلا خبر داری چقدر دلتنگتم بی معرفت مگه چی میخواستم ازت جز اینکه تو باشی فقط تو تنهایی دلتنگتم با آدما دلتنگتم هر مدلی که فکر کنی من این روزا دلتنگتم مثل شکنجس واسم حست غریبه بودنم با تو گرفتی چشم زیباتو بارون یادم میاره که چه آسون اون شبو تو خیابون حالا خالی شده جامون اصلا خبر داری چقدر دلتنگتم بی معرفت مگه چی میخواستم ازت جز اینکه تو باشی فقط تو تنهایی دلتنگتم با ادما دلتنگتم هر مدلی که فکر کنی من این روزا دلتنگتم تو تنهایی دلتنگتم با آدما دلتنگتم هر مدلی که فکر کنی من این روزا دلتنگتم مثل شکنجس واسم حست غریبه بودنم با تو گرفتی چشم زیباتو بارون یادم میاره که چه آسون اون شبو تو خیابون حالا خالی شده جامون اصلا خبر داری چقدر دلتنگتم بی معرفت مگه چی میخواستم ازت جز اینکه تو باشی فقط تو تنهایی دلتنگتم با ادما دلتنگتم هر مدلی که فکر کنی من این روزا دلتنگتم

دانانی نامە

0 تعليقات


New

 Avat - Deltangi
Ashkin Reza Boro Halesho Bebar
Masih & Arash - Shakhe Nabat ( Track 2022 )

بابەتەکان

دەربارەی ئێمە

John

Hlary Band Fixer

Fixer

Some text that describes me lorem ipsum ipsum lorem.

******@gmail.com


Copy Right

Powerd By Hlary Teach