morteza sarmadi - Eshge Mani
morteza sarmadi - Eshge Mani

دەربارەی

Morteza sarmadi

فارسی



هر جا که باشم پرته حواسم همش تو فکر توام همه میدونن عشق منی تو دیوونتم من گلم دست خودم نیست آخه بدجوری عاشقت شدم تو زندگی باش همیشگی باش فقط برایه خودم هر جایه دنیا که باشم نمیشه از تو جدا شم تو زیر بارون من تو خیابون خودم فدات میشم عشق منی میدونم عمر منی میدونم به پای تو میمونم بذار بگن دیوونم هر چی بگی میشم همون هیچی نگو فقط بمون فاصله نیست بینمون حرف همست عشقمون فاصله نیست بینمون حرف همست عشقمون خودت میدونی همه وجودمی گلم نمیشه با تو دل دیگه داغون فرق تو با همه اینه کم میشه از اون موقع آسمون وقتی چشماتو میبینه دست خودم نیست گلم بدجوری عاشقت شدم دلبسته تر شو وابسه تر شو فقط به پای خودم تمومه حرف منی تو محاله دل بکنی تو همیشه بودی همیشگی باش فقط برایه خودم عشق منی میدونم عمر منی میدونم به پای تو میمونم بذار بگن دیوونم هر چی بگی میشم همون هیچی نگو فقط بمون فاصله نیست بینمون حرف همست عشقمون فاصله نیست بینمون حرف همست عشقمون خودت میدونی همه وجودمی گلم

دانانی نامە

0 تعليقات


New

 Avat - Deltangi
Ashkin Reza Boro Halesho Bebar
Masih & Arash - Shakhe Nabat ( Track 2022 )

بابەتەکان

دەربارەی ئێمە

John

Hlary Band Fixer

Fixer

Some text that describes me lorem ipsum ipsum lorem.

******@gmail.com


Copy Right

Powerd By Hlary Teach